Sunday, December 04, 2005

i need a hug today



Un dia mas.....this weekend wasn't good, but was good. Yesterday i went with my bro to a Sororoty party @ RIT, nice party, horrible music, nice people, althought i was alone with my bro....i just tried to fit in the place.

If i know you in a party, and i talk with you for weeks, and then i start talk with your friends, do i need a reason for do that?, is there somenthing rare if i speak with you and your firends?, i dont think so!!

Eso es lo malo de estar empezando una vida en otro lugar, los amigos tu lo tienes que escoger bien, la vida no te los ira poniendo en lo vida como normalmente se conocen los amigos, lo duro es que aquellos que quiero en mi vida estan un tanto no cerca, aquellos que quiero en mi circulo pertenecen a otra figura geometrica no de Elizabeth, pero bueno de eso se trata todo esto de saber escoger, y si se dejan escoger es porque vale la pena.

Lo de la foto es porque quiero...quiero.....quiero.....a big hug from you!

No comments: